Pomóżcie z Raidem

Andrzej @Wid awid w poczta.onet.pl
Pon, 4 Sie 2003, 12:25:34 CEST

Hello Michal,

Monday, August 4, 2003, 12:20:17 PM, you wrote:

MA> na nowym rescuecd sa chyba raidtulsy ;-)

MA> btw jakie masz tam zainstalowane geninitrd ?

MA> oraz podpowiedz:

MA> musisz miec poprawnie fstab, i raidtab w /etc

MA> potem juz trywiał w chroocie najlepiej z rescuecd:

MA> genintrd /boot/costam.gz 2.4.20-9

MA> i potem odgzipowac podmontowac obrazek i sprawdzic
MA> tak jak pisałem wczescniej co masz w /tmp/a/etc/

MA> pozdraiwam

MA> ps: u mnie działa ;-)

U mnie teraz już też ;)))
Dzięki Michał i wsiem all za porady (między czasie znalazłem
Twoje how-to).Kożystając z okazji dlaczemu:
nie można wykonać mkraid /dev/md0 dla niesformatowanych partycji
(oczywiście typu fd) natomiast jeśli sformatuję je na xfs da się wykonac tylko md0 md1
już nie ale jeśli są ext2 bez problemu.Więc po wykonaniu md0(ext2),
md1(ext2), md2(ext2) robię mkfs.xfs i wygląda że jest ok.

Best regards,
 '@Wid'                            mailto:awid w poczta.onet.pl