KDM i język polski

grzes grzespt w pf.pl
Pon, 4 Sie 2003, 23:14:47 CEST

Dnia poniedziałek 04 sierpień 2003 18:17, Adam Gapiński napisał:

> Znalazłem małe obejście na uzyskanie polskiego okienka logowania w
> KDM: Po zapisaniu konfiguracji KDM edytujemy pliczek:
> /etc/X11/kdm/kdmrc
> I w sekcji
> [X-*-Greeter]
> jeśli jest to poprawiamy wartość Language (o ile jest) lub
> dopisujemy: Language=pl

<cytat-z-innego-posta>
> A kdm?
> Są jakieś patenty?
Jedyny patent to zainstalować kdm dla i586. Tam jest i polski który nie
znika
i komputer daje się zamknąć normalnie :)
</cytat-z-innego-posta>

No i znalazł się patent :-)
A teraz trzeba szukać rozwiązania bez patentów...

--
Grzegorz Pietrzak - g r z e s p t at p f dot p l
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy