obsługa ciekawego sprzętu

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Czw, 7 Sie 2003, 08:19:32 CEST

witam,

mamy dostać pewien serwer: Dell PowerEdge 2600 w konfiguracji:
- płyta 2x Intel Xeon DP 2.8GHz, magistrala 533MHz
- Chipset Intel E7500 (Plumas)
- Złącza:
  2x64bit/133MHz hot plug PCI-X
  4x64bit/100MHz hot plug PCI-X
  1x32bit/33Mhz PCI
- Zintegrowany dwukanałowy kontroler U320 SCSI
- Aktywny backplane na 6 dysków 1'' (co to jest?)
- Dyski 4x36GB U32 SCSI 10krpm 1'' hot plug'owe
- RAID wewnętrznych dysków twardych RAID 5
- zintegrowany dwukanałowy kontroler macierzy dyskowej RAID PERC4/Di
  128MB 2xU3 z bateryjnym podtrzymywaniem pamięci cache
- Zasilacze i wentylatory typu hot plug
- Opcjalne redundantne zasilanie 2x730W
- Zintegrowana karta sieciowa Gigabit 10/100/1000
- Zintegrowana karta graficzna ATI-Rage XL z 8MB SDRAM
- Zasilanie SMART UPSS 700i+PowerCHute software (hm...)

Mam pytanie: jak to jest obsługiwane przez linuksa (PLD w
szczególności)? Szczególnie interesuje mnie jak się zabrać za tego RAIDa

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/