obsługa ciekawego sprzętu

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Czw, 7 Sie 2003, 09:59:41 CEST

On Thu, Aug 07, 2003 at 08:47:26AM +0200, Tomasz Witek wrote:

> aha, zapomnij o dystrybucyjnum kernelu narazie, chyba ze sie chlopaki
> postaraja, no i zapomnij o instalatorze.
>
> Mam modul do tego scsi zbudowany w otoczeniu rescuecd, wiec jak chcesz
> zainstalowac system to nie ma problemu (Dzieki Arek).

chciałbym zrobić tak: wstawić tam stary dysk, skopiować wszystko,
pozmieniać co trzeba i już.

> Chyba ze chcesz zainstalwoac RH albo SuSe, tam jest w instalatorze, mimo
> wszystko polecam.

polecasz RH albo SuSE???

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/