obsługa ciekawego sprzętu

Arkadiusz Patyk areq w pld.org.pl
Czw, 7 Sie 2003, 10:18:40 CEST

Krzysztof Garus (bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl) wrote:
> [...]

czego brakuje dystrybucyjnemu kernelowi do tego sprzętu ?

nowe rescue będzie już miało standardowo, ale to dopiero pewnie na
początku września - walcze z modularnym ide w 2.4.21

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]