squid - help

Slawomir Sedyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Czw, 7 Sie 2003, 15:12:25 CEST

On Thu, 7 Aug 2003, Marteen wrote:

> Witam. Od jakiegos czasu probuje skonfigurowac serwer proxy na SQUDzie
> i mi sie to nie udaje. Gdy na kliencie windowsowym (IE) ustawie proxy to
> zawsze mam ze nie mozna otworzyc strony. Czy ktos ma jakas gotowa
> dzialajaca konfiguracje squida ktora moglby mi udostepnic?? potrzebna mi
> jest ona do squida dzialajacego na routerze dla sieci LAN (10 kompow -
> lacze ADSL 256 kbit).

Domyślnie w PLD polityka squida mówi: odmawiaj wszystkim.
Ale zainteresuj się linijką taką jak poniższa:
acl our_networks src 192.168.1.0/24 192.168.2.0/24 192.168.3.0/24

w pliku /etc/squid/squid.conf

Mam wpisane moje sieci, z których mogę korzystać ze squida.

--
Kermit