login incorect

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 8 Sie 2003, 08:34:06 CEST

Użytkownik Krystian Tomczyk napisał:
> Wczoraj walczyłem z moim problemem i nic. Niestety nie
> bardzo wiem o co chodzi z tymi PAM-ami a chętnie bym tego
> też spróbował.
1. Sprawdz logi
2. Sprawdz uprawnienia do plikow (shadow, passwd, group, PAMy)

zalezy od konfiguracji:
- /var/mail/*
- ~/Mail/Maildir/
- ~/Maildir/

Zapisz konfiguracje itp.

Pozdrawiam
Beorn

--
3. Wlaczenie kierunkowskazow ujawnia wszystkim twoj zamiar wykonania
manewru. Prawdziwy kierowca nigdy tego nie zdradza.  (Poradnik