Mis 0.5-2

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Pią, 8 Sie 2003, 13:07:38 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 08 of
August 2003 12:54, Grzegorz Pietrzak typed:

> Spokojnie, a na twoiej stronie to rpm-a nie ma?!? :-)
> http://mis.troll.one.pl/download/Mis-0.5-2.noarch.rpm
> Myślałem, że to już można sprawdzić...

A widzisz gdzieś, jakiś update na stronie? Ten rpm jest tylko po to, żeby
paru osobom pokazać co już zrobiłem. Swoją drogą jak Ty instalowałeś, ten
pakiet, że nie miałeś python-pygtk? A nie zadziała Ci, dopóki nie będziesz
miał zmodyfikowanej wersji poldka/nie wyjdzie nowy poldek. Chyba, że mnie w
końcu olśni i zrobie komunikację z nim inaczej niż obecnie ;->

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery