KDE+Psi

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pią, 8 Sie 2003, 18:25:36 CEST

Dnia pią 8. sierpień 2003 18:14, Maciej Paszta napisał:

> Jest blad w kodzie zrodlowym. Jak chcesz moge ci podac co i w jakich
> liniach ale w psi-0.9 jest juz to poprawione. Jakby co to wal na priv'a.

Właśnie to znalazłem na stronach psi.
I kompiluję teraz 0.9 z cvs-a.
Ale tak jak napisane jest przy ostatnim diff-ie
buduje się ale nie chce działać...
Doszedłem już do tego, że jak uruchamiam psi (0.9)
w katalogu w którym są jego /image i /iconsets
to jest ok.
Ale nie wiem jak to poprawić.
Bynajmniej da się uruchomić jak jestem w katalogu:
/usr/X11R6/share/psi
jak nie to jest komunikat, że nie może załadować image/iconset.

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu