PLD-1.1

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Nie, 10 Sie 2003, 18:23:01 CEST

Użytkownik Adam Gołębiowski napisał:

> Nie wiadomo. Mi Ra+ kojarzy się z ogólnie pojętymi zasobami (czyjeś
> prywatne ftpy) na których znajdziemy dodatkowe pakiety dla Ra.

Pominąłbym prywatne zasoby - każdy może je nazywać jak zechce, ale te
nazwy są często mało adekwatne (i pewnie użyto już wszystkich możliwych) ;).
A jeśli coś ma w nazwie Ra, to mi jednoznacznie kojarzy się z oficjalnym
wydaniem - uważam, że używanie "Ra" dla określenia nieoficjalnych
dodatków jest trochę nie na miejscu. Może proste dodanie 1.1 byłoby
rozwiązaniem.
Osobiście - denerwują mnie te wszystkie SE, next, SP, i XP - takie
szyfrowane czarnoksięstwo

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870