squid przekierowanie ruchu

Marcin Kierus mkierus w toya.net.pl
Nie, 10 Sie 2003, 20:02:33 CEST

Dnia nie 10. sierpnia 2003 19:37, Adam Zaleski napisał:
> Hej,
>
> Wlasnie postawilem squida na jednym z moich serwerow
> i teraz zastanawiam sie jak na firewallu przekierowac
> caly ruch http z mojej sieci na nowo zainstalowanego squida,
> tak aby userzy korzystali ze squida bez koniecznosci
> wpisywania ustawien recznie, mimo ich woli..
> Czy sa jakies pomysly na regolke iptables?

Spróbuj:

iptables -t nat -A PREROUTING -i eth0 -s 10.0.0.0/24 -p tcp --dport 80 -j DNAT
--to ip_squida:port_squida

Oczywiście adres sieci i interface podajesz adekwatny do twojej konfiguracji.

Powineneś też dodać w konfigu squida:

httpd_accel_host virtual
httpd_accel_port 80
httpd_accel_single_host off