squid przekierowanie ruchu

Adam Zaleski pld w bryndzel.org
Nie, 10 Sie 2003, 20:59:56 CEST

Hello Marcin,

Sunday, August 10, 2003, 8:02:33 PM, you wrote:

> Spróbuj:

> iptables -t nat -A PREROUTING -i eth0 -s 10.0.0.0/24 -p tcp --dport 80 -j DNAT
> --to ip_squida:port_squida

> Oczywiście adres sieci i interface podajesz adekwatny do twojej konfiguracji.

No tak, tyle ze sam serwer ze squidem jest tez podlonczony do eth1,
wiec jak wpisze eth1 to sam squid zdaje sie tez nie bedzie mogl pobrac
strony bo go firewall nie wypusci po niom tylko mu zrobi prerouting na
siebie samego..

eth0 chyba nie moge wpisac bo z eth0 leci mi skrętka bezpośrednio do
routera.

na eth1 mam dwie bramy odpalone (eth1 ma dwa ip) jednom dla ip
zewnętrznych i jednom dla ip wewnętrznych... na zewnętrznych jest
wlasnie squid miedzy innymi.