mozilla i java

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Wto, 12 Sie 2003, 09:53:56 CEST

On Tue, Aug 12, 2003 at 09:48:15AM +0200, Maciej Paszta wrote:
> Od razu oporny :P sciagnalem j2re1.4.2 i dziala wszystko piknie :P Tylko
> zauwazylem jedna rzecz instaluje cos poldkiem - co wymaga innych pakietow.
> Pakiety te sa pobierane i przy procesie instalacji wywala mi, ze nie moze
> zainstalowac pakietu ktory chcialem  bo sa niespelnione zaleznosci. Pomaga
> - --nodeps ale dlaczego tak jest?

Bo tak działają zależnosci dzieki którym nie ma sie tragicznego burdelu
w systemie ?

A własnie jakys napisał jeszcze JAKIE TO PAKIETY musiałes --nodeps ;-)
Pozatym jestes brutal, jak ci cos sie rozjedzie to nie miej pretensji
;-)

--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie nie da"