[OT] - porownania Amd Opteron

look look w hell.art.pl
Wto, 12 Sie 2003, 10:43:15 CEST

Cześć,

Potrzebuję Waszej pomocy przy przeprowadzaniu porównań
szybkości AMD Opteron 242 z w miarę nowoczesnymi maszynami
jedno- i dwuprocesorowymi na Intelu lub innych architekturach.
Opteron którego testowałem działał w trybie 64 bitowym
(przekompilowane jajko, glibce i aplikacje).
Teraz potrzebne są porównania z różnymi komputerami, architektura
dowolna właściwie, również mile widziane systemy działające
w trybie 64bit.

Jeżeli ktoś mogłby poświęcić swoje 5 minut i pół godziny czasu
mocnego komputera byłbym niezwykle zobowiązany.

Wyniki umieszczę na stronie:
http://www.parser.com.pl/amd64/lmbench.html

Jak widzicie, dane które mam tam teraz są bezsensowne. Bo co
to za porównanie z jakimś bidnym PIII 800 ?

Poniżej opis co trzeba wykonać aby mi pomóc :-)

-

Do przeprowadzenia testów (tylko systemu i procesora w tym przypadku)
potrzebny jest kompilator gcc i program lmbench
Strona domowa projektu lmbench: http://www.bitmover.com/lmbench/
Źródła do pobrania: ftp://ftp.bitmover.com/lmbench/lmbench-3.0-a3.tgz

Po ściągnięciu i rozpakowaniu wykonujemy:
make
make results

Wszystkie pytania, oprócz ostatniego "Mail results [default yes]" -
no chyba, że ktoś bardzo chce wysłać wyniki do deweloperów lmbencha,
potwierdzamy wciśnięciem Enter.

Testy trwają dość długo, średnio około pół godziny.

Wyniki które potrzebuję znajdziecie w results/<arch>/nazwamaszyny.<numertestu>

<arch> to np. na moim Athlonie 'i686-pc-linux-gnu'
<numertestu> to po jednokrotnym przebiegu będzie zawsze 0, później
zwiększany o jeden przy kolejnych uruchomieniach.

Proszę o przesłanie mi tego pliku na adres: look w hell.art.pl
ze zwięzłym opisaniem na jakiej maszynie to było robione - procesor(y),
ram (również szybkość jeśli znacie), płyta główna.

-

Dziękuję z góry za poświęcony czas i pozdrawiam serdecznie,

--
Lukasz 'look' Buko
Network Administrator, registered Linux user #165758