Postfix - security, wpadka.

Jakub (mick3y) Mikusek pld-users w aurora.vege.pl
Śro, 13 Sie 2003, 00:58:53 CEST

Tomasz Wittner naskrobał(a):

>Wysłana z "wnętrza" serwera,

Racja - zmęczony jestem.

>Mam sasl, tsl
>do smtp + restrykcje sasl_mismacth_login etc, etc. A tu taki numer.

Nie masz przypadkiem tam jakiegoś openproxy czy innego czegoś?

>Tym nie chciał się zainteresować mój zleceniodawca. Mnie one nie
>przeszkadzają.

To chwila roboty - imwestycja która się później zwróci, chyba że płacą
Ci również za odwirusowywanie Windowsów. ;-)

pozdrawiam,
mick3y