jądra Mosixowe

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Śro, 13 Sie 2003, 11:22:09 CEST

On Wednesday 13 of August 2003 00:41, Piotr Koczur wrote:

> No i w kernel-mosix.spec jak byk stoi:
>
> Summary(pl):    Jądro Linuxa z obsługą klastra openMOSIX

Fakt... przeoczyłem... Na razie nie udaje się go zbudować... problemy z
nakładaniem patchy... wieczorem z tym powalczę.

> Starszy kernel - ten z Mosixem dzialal bezproblemowo.
> Tego z openMosixem jeszcze nie mialem kiedy potestowac.

Mnie niestety czysto Mosixowy kernel rozkłada system.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl