Postfix - security, wpadka - rozwiązana zagadka.

Śro, 13 Sie 2003, 12:39:51 CEST

Osóbka znana jako Tomasz Wittner, wystukała:

> Bo na serwerkach nie korzystam z general, a tam był nowszy postfix, a nie
> w security.

hmmm. Bardzo dziwne:
[adas w zerwer1 adas]$ rpm -qi postfix
Name        : postfix                      Relocations: (not relocateable)
Version     : 1.1.12                            Vendor: PLD
Release     : 4                             Build Date: wto 29 lip 2003
13:07:50

pozdrawiam