Wy?aśczanie komputera

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
¦ro, 13 Sie 2003, 15:10:45 CEST

On Wed, Aug 13, 2003 at 03:04:58PM +0200, Grzegorz Pietrzak wrote:
> To akurat pamiętam, u mnie jest też tyle.
> Ale co z tym dalej?
bios

> Dlaczego na 2.2 wył±czanie działa a na 2.4 nie ?!?
Bo jest to cos w 2.2 a w 2.4 masz 2 wersjie
ospm_* lub apm czy jak to Tobie wytlumaczyc.

Sprawdz bios, wlaczona obsluga adwanced power menadżment ;-)
i ew jakies w nim opcje, mi pomoglo ze button to jest instant off
a nie suspend.

Ew w poprzednich postach ktos napisał jak załadowac moduł apm
z opcja power_costam=1.

Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie nie da"