Wy?aœczanie komputera

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Śro, 13 Sie 2003, 15:15:16 CEST

Dnia śro 13. sierpień 2003 15:10, Michal Abramowicz napisał:

> Sprawdz bios, wlaczona obsluga adwanced power menadżment ;-)
To jest BIOS w którym nie ma wyłączania/włączania APM :-(
Więc to nie to...

> i ew jakies w nim opcje, mi pomoglo ze button to jest instant off
> a nie suspend.
To sprawdzę

> Ew w poprzednich postach ktos napisał jak załadowac moduł apm
> z opcja power_costam=1.
U mnie moduł apm za nic w świecie nie chce się załądować, co bym nie robił.
Insmod krzyczy, że nie może i żeby podać irq albo io...

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu