Pokaż swoje PLD-tematy do KDE+tapety

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 13 Sie 2003, 18:44:56 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 08/12/2003 07:14 PM:

> EE lepiej jakbys zrobil po prostu taki pakiet:D Chetnie go zainstaluje :P

Bym zrobil...ale nie umiem:-). Ani ja programista ani grafik:-). Jakby
byl ktos chetny kto by mi pomogl z tymi pakietami, to ja jestem
chetny....a moze jako domyslny temat do PLD 2:-))))

|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszczą wolny wybór"
Douglas Coupland "Pokolenie X"