nieoficjalne źródła poldkowalne

Michał Sutkowski michal.sutkowski w ugww.pl
Czw, 14 Sie 2003, 11:53:29 CEST

Le Jeudi 14 Août 2003 11:25, Wiktor R. Braun a écrit :
> [...]

Fajnieby było gdyby był sobie katalog /etc/poldek.d a w nim pliki z
definicjami źródeł. Wtedy nie trzebaby  było #include.

> A mi się marzy, żeby widzieć z którego źródła są aktualizacje, nie
> koniecznie poprzez pisanie ich skrótów, ale o możliwość zdefiniowania
> kolorków dla ANSI, wtedy lista po komendzie 'llu' pokazałaby różnymi
> zdefiniowanymi wcześniej kolorami informując z jakiego źródła pochodzi
> dany pakiet. Pewnie nie tylko w tamtym miejscu można dołożyć kolorki :D

Eche, ale ja mam monitor mono. Lepiej byłoby gdyby faktycznie wypisywał.

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal.sutkowski w ugww.pl