Start Zope i dziwne logi z grsec :(

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Pią, 15 Sie 2003, 09:14:28 CEST

On Friday 15 of August 2003 02:45, Dariusz Wlodarczyk wrote:

> Może ktoś mądry w temacie podpowie mi co jest grane:
[cut]
> Jak na moje oko to jakies przekroczenie limitu nalozonego przez grsec
> ale wole sie upewnic i zapytac jak spowodowac zeby to paskudztwo nie
> smiecilo mi w logach.

Pojawiało mi się od zawsze przy grsec. Nic poza śmieciami w logach nie
powodowało. Inna sprawa że wypadało by wiedzieć co dokładnie toto jest.

> PS. Jeszcze jedno - Jeśli ktoś z Was ma większe doświadczenie z Zope i
> Plone a dokladniej rzecz biorąc wie lub ma jakiś pomysł jak się zabrać
> za zrobienie wersjonowania publikowanych w Plone dokumentów to proszę
> o kontakt ;)

Generalnie w Zope masz ZopeVersionControl. W skrócie opisując to pozwala na
wersjonowanie obiektów i np zrobienie repa w ZODB nie tykając samych
transakcji. Jego pewnego rodzaju rozszerzeniem jest CMFStaging, które daje Ci
wersjonowanie dokumentów w CMF + obsługa workflowów i możliwość robienia
branchy dla całych zbiorów obiektów (np. dla całego situ). Dla Plone powstało
na jego podstawie Plone Staging
(http://plone.org/development/current/projects/PloneStaging/wikipage_view).
Tylko gruntownie wczytaj się w kod (bo innych sensownych docy nie
uraczysz) i poszukaj trochę na liście CMF i Plona zanim zaczniesz je
stosować. ZTCW to bardzo wczesna wersja i niekoniecznie zasada jej działania
jest w pełni zgodna z logiką. Generalnie całość jest troszkę z doskoku
robiona.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl