listy pakietów dla instalatora

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 18 Sie 2003, 19:09:33 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 08/08/2003 03:25 PM:
> W cvs-ie w pliku: bootdisk/batch-installer/ui/data/groups znajdują się
> listy grup pakietów dla instalatora. Składnia pliku jest wybitnie prosta,
> ale jeżeli ktoś potrzebuje wyjaśnień to najlepiej się popytać (jakoś w
> nagłówku to jest też wytłumaczone.
>
> Prośba o przejrzenie tych, które są, aktualizację i dodawanie nowych grup.
> Aktualnie jest ich mało... w końcu ludzie używają pewnych zestawów...

Czy dodawanie listy grup pakietow dla instalatora to jakas duza
filozofia? Jak rozumiem ta lista, to po prostu spis pakietow ktore ma
zainstalowac instalator, tak? Chcialbym pomoc w stworzeniu grupy
"Desktop", ale programista niestety nie jestem:-(.
BTW: przy okazji Desktopow-czy ktokolwiek planuje zbudowac paczki z
OpenOfficePL?? Przeciez to jeden ze sztandarowych produktow srodowiska.
Jezeli PLD chcialoby sie w przyszlosci stac dystrybucja na
desktopy....ale to juz inny temat i chyba na inna grupe (pld-devel).
Przy okazji-czy mozna jakos wyslac list na grupe pld-devel i poczytac
odpowiedzi, dalej podyskutowac, nie zapisujac sie na liste? Jest kilka
tematow ktore chcialbym omowic, ale nie interesuje mnie cala grupa

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszczą wolny wybór"