Re: postfix+amavis+mksd = OK. Ale nie do końca.

Grzegorz Malicki gmal w mks.com.pl
Wto, 19 Sie 2003, 18:00:19 CEST

>From: "Marcin Bukowiecki" <marcin w dolsat.pl>
>
>Raczej nie amavis. Sprawdziłem Amavis+clamav działa OK.
>Więc coś z MKS'em. Albo raczej ze współpracą amavis + MKS.

1. Jaka wersja mks_vira ? Jakie bazy ? Mówicie o Outlook czy Outlook Express
bo różnica jest znaczna.

2. Najlepszym miejscem na tego typu pytania jest http://forum.mks.com.pl
w dziale poświęconym Linux i *BSD. Ale można też pocztą na adres
mkslinux (at) nie lubimy spamu . mks . com . pl lub do mnie.
Autorzy tego programu nie są tacy groźni ;-)

Pozdrawiam,
Grzegorz Malicki