Motorolka radiowa z TP S.A. i pppd

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Śro, 20 Sie 2003, 09:06:05 CEST

Czy ktoś z kolegów/koleżanek może ma takie coś z TPsy
(rozpowszechnione ostatnio często na osedlu Derby w Wawie).
Radiolinia a'la Sferia urządzenie Motoroli - nie pamiętam numerka,
ale ma rj-11 do telefonu stacjonarnego i rj-45 (!) do PC-ta do RS-a
Kabelek od panów techników jest rj-45 <-> rs-232 DB9.
Jak pod ich win&*%& odpalili mi ppp, to poszło.
Modem jest tam zdefiniowany jako ext. 19200 zwykły.
W PLD mam skrypty, które podnoszą mi pppd ze zwykłym! modemem,
robię pppd call tpsa i mam odpowiednie skrypty w chat.
a z tym g!!! nie bardzo mi działają, czyli wcale.
W logach mam : Chat script error i tyle.
A niestety ten modem pod minicomem nie odpowiada na nic.
W win&^&^% też jakieś Diagnostyka Modemu nic nie podają poza komunikatem
typu : Nie można skomunikować się z urządzeniem czy cuś takiego.
Czy ktoś ma może doświadczenia w tym zakresie ? Czyli jak może zadziałać ?

Będę wdzięczny za jakieś info.
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej