Blad TERM albo cus :) - kodowanie utf-8, brryyy

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 20 Sie 2003, 11:33:35 CEST

Dnia śro 20. sierpień 2003 07:48, Tomasz Buziak napisał:
[...]
> stary, moglbys zmienic kodowanie w kmailu z utf-8 na iso8859-2 ?
Mam ustawione ISO jako główne, potem jest us-ascii, a dopiero na końcu jest
utf-8. Zaznaczona jest tylko opcja "Zachowaj zestaw znaków...." i to może
być dlatego. Ale to nie z mojego powodu.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498