Qmail + Clamav

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 20 Sie 2003, 16:02:13 CEST

Użytkownik Wiktor R. Braun napisał:
> Zajrzyj na CVS, tam jest (przed momentem sprawdzałem).
Aha. Dzieki :)
Jest jakas szansa na to, zeby Qmail wrocil do glownego drzewka? Wiem, ze
DJB troche przesadza, ale moze jest jakies wyjscie? :)

> Zamieniamy linię z '#!/usr/bin/suidperl -T' na '#!/usr/bin/perl'
Aha. Jesli jest zainstalowany suidperl.

>   Od siebie dodam, że zbyt dużo listów w ataku DoS na zainstalowany
> Qmail+SpamAssasin+Anty_Wirus może doprowadzić do przeciążenia serwera,
> dlatego polecam również moje rozwiązanie, jako że od marca mam taki
> właśnie problem i to rozwiązanie działa wyśmienicie.
Dzieki. Chetnie skorzystam :)

Pozdrawiam
Beorn

--
2. Im szybciej przejedziesz na czerwonym swietle, tym mniejsze jest
prawdopodobienstwo, ze ktos cie stuknie z boku.  (Poradnik Warszawskiego