kolorowanie wybranych wyrazów na wyjściu shella

Kamil Kosiński kosinskk w wsisiz.edu.pl
Czw, 21 Sie 2003, 20:41:58 CEST

Użytkownik Grzegorz Godlewski napisał:
> Witam!
>
> Marzy mi się taka sprawa:
> Definiuję sobię listę słów (error,warning itp...) oraz kolorki, a bash
> (lub coś innego) mi to pięknie zaznacza. Fajnie by było gdyby było to
> interaktywnie włą/wyłączane. Ktoś może mnie naprowadzić na jakieś gotowe
> rozwiązanie, bo mi się tu wszystko (kilkaset linii błędów) zlewa w jedną
> szarą masę?
>
> pzdr.

Witam

Jeśli chodzi o warningi/errory przy kompilacji gcc, to moze np.
colorgcc. A jesli nie dokładnie o to chodzi, to napewno zaoszczędzi
trochę czasu przy pisaniu własnego skryptu.

pozdrawiam

--
Kamil Kosiński  kosinskk w wsisiz.edu.pl
Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś "nowe niebo",