Kmail i autoryzacja

Adam Piatyszek ediap w et.put.poznan.pl
Pią, 22 Sie 2003, 07:22:27 CEST

* Virek <virek w interia.pl> [22.08.2003 07:05]:
> Mam problemy z wysyłaniem poczty z Kmaila przez serwery z autoryzacją.
> Ale nie wszystkie.  Przez Interię wychodzą.  Przez inne - dostaję
> komunikat:
>
> Wysyłanie nie powiodło się:
> Serwer nie zaakceptował adresu nadawcy:
> auth failure
> <ciach>
> Użyto następującej metody wysyłania:
> multicurie

Spróbuj stworzyć osobne profile dla każdego serwera, przez który chcesz
wysyłać pocztę i do każdego z nich przypisz tylko jedną serwer SMTP.
Poza tym upewnij się, żeby adres e-mail podany dla każdego z profili
pokrywał się z adresem konta przez, który wysyłasz. Ja tak miałem jak
konfigurowałem dwa serwery: smtp.wp.pl i poczta.wp.pl.

Pozdrawiam,

ediap

--
-=#=-   Adam Piątyszek - "ediap"    -=#=-                       -=#=-
-=#=-   ediap (at) wp (dot) pl      -=#=-   Linux ID: #204648   -=#=-