P4 i HT

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pią, 22 Sie 2003, 23:36:26 CEST

Mniej wiecej Fri, Aug 22, 2003 at 07:00:42PM +0000, zainteresowany Marek Dąbrowski rzekl:

> Nie mogę na P4 2,4 z HT na płycie intela856GBF uruchomić kerneli smp.
> Nie mogę ani skompilować, ani odpalic dystrybucyjnego PLD 2.4.19 z smp.
> Przy starcie systemu (na etapie rozpoznawnia procesora) następuje zrzut
> rejtrów i koniec. Macie pomysł co to może być?

Obsługa HT pojawiła się dopiero w jajkach 2.4.18 i bywało z nią różnie,
problem polegał na tym, że ,,drugi'' procek startował woniej niż jajo
się tego spodziewało. Mnie się udawało uzyskiwać na maszynce 2xXeon
efekt 3 procków ;-)
Na 2.4.19 nie sprawdzałem, ale w 2.4.20 już tego nie zauważyłem.

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%