[OT] Przetłumaczmy MPlayer'a

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 23 Sie 2003, 21:16:12 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 08/23/2003 01:06 PM:
> ja tez z CVS jeszcze nigdy nie korzystalem
> ale czas najwyzszy zavczac

No to w porzadku. To zapraszam do "stawiania" CVS'a:-D. Czekam na efekty
i szkolenia z jego obslugi:-). Im szybciej bedzie gotowy tym lepiej, bo
wczesniej bedzie mozna zaczac prace. Mam juz pewne zamysly jakby to
mialo byc zorganizowane, ale czekam jeszcze na innych ochotnikow zeby
sie nie produkowac dwa razy. Powiem tylko, ze mysle o pewnej organizacji
katalogow bioracych po trochu z wszystkiego:-), czyli np. katalog TODO,
Rady itd., ale w tej chwili to tylko zamysl
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszczą wolny wybór"