PLD i sprawa DC

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Nie, 24 Sie 2003, 23:54:57 CEST

Dnia niedziela 24 sierpień 2003 23:41, Boski Cinek napisał:
> Witam!
(ciaaach)
Najpierw poczytaj archiwa.
> 1. Strona PLD-jest an razie uboga. Za malo doc'ow, wiadomosci (kiedy
> ostatnio byl traffic??), za rzadko newsy, aktualizacje ("Tomasz Kloczko
> usuniety z PLD". Serio? To rzeczywiscie swiezy news. Juz chyba 3
> tygodnie lezy) i jest za malo "efektowna". Przydalyby sie poza tym
Po co efektowna?
> 2. Narzedzie do wykrywania sprzetu dla PLD i inne "ficzersy". Slackware
> ma fajne narzedzie (przynajmniej live-cd), RedHat ma niezle Kudzu, a PLD
> wciaz sie nie dorobilo. A to pomocne dla koncowych uzyszkodnikow (dla
> mnie tez. Do dzisiaj nie udalo mi sie skonfigurowac ALSY i jad na OSS).
> Pomine fakt, ze wine mi nie chodzi, aplikacje korzystajace z ARTS sie
> wykraczaja w momencie odlaczenia od serwera i nikt mi do tej pory nie
> potrafil pomoc.
Do alsy jest alsaconf i dziala
A z Kudzu sa duuuze problemy. Do innych jest hotplug
> 3. Budowanie pakietow. Przepraszam, ale jak zagladam do
> Ra/upgrades/ready/ (czy jakos tak) na FTP to cos nie ma duzo tych
> pakietow. Pozostaje zawsze nest, ale tam jak chce sobie cos zainstalowac
> to chce nowego glibca, ktorego (jak sie dowiedzialem) trzeba instalowac
> z --nodeps, bo ma jakies bledy z rpmlib zwiazane. Przepraszam, ale czy
> dostarczanie swiezych pakietow nie jest czynnikiem o niebagatelnym
> wplywie na "atrakcyjnosc" i przyjaznosc dystrybucji?? PLD uzywaja nie
(ciaaach)
To jest Ra. Do tej wersji sa tylko uaktualnienia. Ac jest w drodze.
> RH 7.3:-), czy (to jest calkowicie niezrozumiale) braku OpenOffice'a (to
> jeden z wazniejszych pakietow dla desktopowcow i jeden z sztandardowych
> produktow Open SOurce ostatnio). Ci co sledza rozwoj wiedza o co
> chodzi,], ale jest wiele osob, ktore chyba chetnie by go "zobaczyly" w
Problem z dystrybuowalnoscia Javy ztcp
(ciach)
> [...]
> plytek (Cool Linux i slackware-livecd), bo nie moglem skonfigurowac
> dzwieku, a bez muzyki nie mam ochoty "pracowac". Jeszcze cos? Takie
> drobnostki jak np. to, zeby pakiet z cups dodawal do menu w X'ach
> pozycje "skonfiguruj drukarke" z wpisem "http://localhost:631/". Roboty
> prawie zero, umila zycie nie bywale, nie ma zadnych negatywnych stron, a
> mi zaoszczedziloby dlugiej korespondencji z feedback w pld i troche nerwow
> ("przyszedlem" od RedHat'a, a tam mialem sliczne "printconf". Nie, nie
> chce wracac do RH opisuje tylko swoje pierwsze zapamietane wrazenia).
Dlaczego sam tego nie zrobisz? PLD stoi otworem!
> 5. Aktualizacje, aktualizacje i jeszcze raz aktualizacje. A poza tym
> moze wiekszy "nadzor" nad PLD developerami ("no zbudujcie wreszcie tegop
> GNOME'a 2, zbudujcie. Ludzie o to prosza. Poswieccie te pare godzi i
> zrobcie"). Mam takie miesiace (!!!), ze sie zastanawiam, czy ktokolwiek
> jeszcze pracuje nad PLD.
Nikt za to nie placi nikomu (zazwyczaj). A nadzor byl ale sie zmyl. do Ra
gnome2 nie trafi, do Ac na pewno. A wtedy bedziesz musial glibc zupgrade'owac
> [...]
> zeby o nas mowili?? Rozglos naprawde by sie nam przydal. Moze
> zorganizowac akcje masowego wysylania listo do gazet i telewizji z
> prosba, zeby pisali o nas i o calm srodowisku w ogole?? Nie wydaje sie
> wam, ze to np. ciekawy temat na artykul do "Duzego Formatu" wyborczej?
> Zyjemy w czasach w ktorych jezeli nie istniejesz w mediach, to nie ma
> cie w ogole (Dowod? Czeczenia. Ktos sie zaczal interesowac tym jak ich
> wyzynaja dopiero kiedy zaczeli robic zamachy. To jest smutne, ale
> wlasnie takie dzialanie dalo im efekty. Nie namawiam tutaj w zadnym
To dlaczego tego nie zrobisz? Pisz do mediow i namawiaj ich zeby o 'nas'
mowili
(ciach)
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871