Squid (dziekuje, kur...)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 25 Sie 2003, 14:22:07 CEST

On Mon, 25 Aug 2003, Michał Margula wrote:
> Jasne, że można pod warunkiem że nie rozpieprza mi to maszyny
> produkcyjnej i moi ludzie nie muszą tłumaczyć setkom klientów, dlaczego
> "strony nagle zaczęły wolno się otwierać" lub przestały kompletnie
> działać.
>
> Zastanawiam się czy nie będe musiał teraz przed zainstalowaniem
> jakiegokolwiek pakietu czytać changeloga i sprawdzać speca czy na pewno
> nie usunięto czegoś ważnego (np obsługi sieci z kernela).

Sprawa wygląda w ten sposób - mam ogromnego w3cache (180G spool) z ~2k
użytkowników i kilka dni mi to już chodzi bez *żadnych* problemów. Więc
założyłem, że nie znajdzie się wiele osób, które mają coś większego i jak
u mnie działa to raczej wszędzie będzie działało...

Wydaje mi się, że masz coś nie tak z konfiguracją, jeżeli u ciebie są
problemy... chyba, że naprawdę masz większy system...

> Sam zresztą kiedyś napisałeś tego patcha.

hhmmm - chyba mi już świta o co chodzi :)

Zrób na szybko poprawkę na HEAD, to się przepuści łącznie z patchami,
które ostatnio zostały wrzucone. Wieczorkiem zrobię z tym porządek.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...