Odpowiedz na cinka.

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 25 Sie 2003, 21:26:02 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 08/25/2003 09:28 AM:
> On Mon, 25 Aug 2003, Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski wrote:
> [...]
>
> [...]
>

> Przestań p.....ć w ten sposób. RA jest dobre - nie dla chcących
> super-hiper nowości, ale dla ludzi, którzy chcą mieć stabilny system bez
> jakichś specjalnych niespodzianek

Hmmm...do niedawna myslalem, ze jestes jedna z rozsadniejszych osob w
PLD (rzeczowo sie udzielasz na pld-users), ale kiedy czytam "przestan
p....c w ten sposob", to sie zastanawiam, czy sie nie pomylilem. Moze
sie troche wyluzujesz, odpoczniesz, wylaczysz komputer, pojdziesz sie
przejsc? Powaznie mowie, nie zeby ci dogryzc.
A co do stabilnosci, to tak jak pisalem: chcialbym miec wine-nie chodzi,
sprawne kde (ARTS, klopoty przy montowaniu CD-czasami nie chce "oddac"
plyty)-nie jest. Odnosze wrazenie, ze Ra jest dobre na serwerek, ale na
Desktop jeszcze nie koniecznie (chociaz sam uzywam). A jak chca miec
stabilny sysstem bez niespodzianek, to niech instaluja tylko
uaktualnienia zwiazane z bezpieczenstwem. Przeciez nikt nie zmusza do
aktualizacji.

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<