[OT] Re: PLD i sprawa DC

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 25 Sie 2003, 21:36:21 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 08/25/2003 11:30 AM:
> A bardzo chętnie mogę dać miejsce na takie strony.
> Podejmujesz się webmasterowania? Bo to jest podstawowy problem...

Powiem tak-znajde chwile, zobacze ile tego jest i moze sie tego podejme,
zeby chociaz tak (w miare swoich mozliwosci) sie przyczynic do rozwoju
PLD.Chociaz w tej chiwli probuje ruszyc projekt tlumaczenia MPlayer'a.

> DC? Do niczego :P :)

Do czego jest DC? Do tego, zeby bylo sie o co klocic:-).

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszczą wolny wybór"