DC2 i poldek

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Pon, 25 Sie 2003, 22:08:42 CEST

W liście z nie, 24-08-2003, godz. 10:31, Paweł Gołaszewski pisze:

> To pytaj na innych listach.

Muszę przyznać, że takiej odpowiedzi się od ciebie spodziewałem ;) ale
nie zauważyłem innej listy na interesujący mnie temat, a ludzie
zajmujący sie DC też tą listę czytają. Poza tym rozwązywanie problemów z
DC przydaje się też przy oficjalnej linii PLD.

> tak.
> zajć się tym: "UNKNOWN_PARAMETER_VALUE" character set

Co do kodowania to sam się zdziwiłem, bo już wcześniej miałem z tym
problem i ustawiłem domyślne kodowanie na iso-8859-2, ale jak widać nie
można nigdy do końca ufać komputerom :)
"Zaufanie to bardzo dobra rzecz, ale jeszcze lepszą jest kontrola"

ups... okazało się, że to co ustawiłem to było domyślne dla
wyświetlania, a nie edycji. A ja jak ustawiłem domyślne kodowanie to już
dalej nie szukałem...

  Krystian T.

    "Errare humanum est"