Alias interfejsu

Marek Dąbrowski marek.dabrowski w infor.pl
Wto, 26 Sie 2003, 10:17:15 CEST

Kłaniam się

Pewnie że działa. Dziękuję. Teraz z rana wygląda to inaczej ...
Konfigurował poprzednio wieczorem i ogarneła mnie "pomroczność" -
ustawiłem ip z"czapki" i chciałem żeby inne host go pingowały (oj ja
głupkowaty). Jeszcze raz dziękuję.

Marek