[OT] DVD a Linux - jak to sie ma do siebie?

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Wto, 26 Sie 2003, 10:26:58 CEST

Dnia wto 26. sierpień 2003 08:17, Darkan napisał:

> Jak to jest ze sprzetem DVD, czy Linux obsluzy kazy czy tylko wybrane
> modele??? Moze znacie jakas stronke gdzie jest cos na ten temat?
> Jest jakas strona zwiazana ze sprzetem i Linuksem, ale nie moge jej
> znalesc :(
> Za wszelka pomoc z gory dziekuje i przepraszam za offtopikowy temat :(

Właśnie wczoraj oglądałem film z DVD.
Mam PLD - wszystko z RA (z drobnymi wyjątkami).
Film oglądam przy pomocy mplayera:
mplayer dvd://
lub
mplayer -dvd 2 -slang pl
Mój napęd to taki bylejaki samsung,
który nie jest napewno nazbyt zgodny ze standardami cd
(nie znam się na tym ale tak mi się wydaje).

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu