mrtg dla konkretnego IP

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Wto, 26 Sie 2003, 12:35:58 CEST

On Tue, 26 Aug 2003, plusik wrote:

> Witam,
> udalo mi sie uruchomic mrtg, tak aby monitorowac przepustowosc na calym
> laczu do Internetu. Chcialbym jednak wiedziec jakie sa obciazenia dla
> poszczegolnych IP z mojej sieci lokalnej, czyli ile sciaga powiedzmy
> IP 192.168.0.2.
>
> Szukalem w opisach do mrtg i o ile mozna monitorowac zuzycie CPU
> tudziez HDD, nigdzie nie znalalazlem opisu co nalezy wpisac do
> mrtg.cfg, aby generowalo statystyki dla konkretnego IP.

Ja coś w tym rodzaju (tyle że dla poszczególnych portów a nie adresów)
zrobiłem tworząc małe regułki iptables + skrypt który wyciąga z nich
wartości liczników, potem tylko w mrtg jako źródło `skrypt` i gotowe.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :