Squid (dziekuje, kur...)

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Wto, 26 Sie 2003, 12:56:58 CEST

Mniej wiecej Tue, Aug 26, 2003 at 12:51:55PM +0200, zainteresowany Michał Margula rzekl:

> I jaką powinienem dać tam wartość?

Nie wiem, trzebaby jakieś pomiary zrobić, ale jak na takiej sporej
produkcji bez marudzenia userów...
daj 1 kilo choćby i zobacz co się będzie działo, też jestem ciekawy,
szefostwu mojemu tak się efekt działnia proxy podoba, że mnie tu 50GB
straszą... ;-)

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A