Odpowiedz na cinka.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 26 Sie 2003, 15:29:51 CEST

On Mon, 25 Aug 2003, Boski Cinek wrote:
> To moze ja zle szukam? Gdzie jest nowy Mplayer, Kadu, KDE 3.1.2? Bo ja w
> Ra/updates/general nie widzialem. COs tam w nescie jest tylko.

KDE-3.1.3, jeżeli już. To po pierwsze.
Po drugie - do wydania 1.1 na pewno nowsze KDE się nie pojawi (chyba, że
dziura security się pojawi).
Po trzecie - to jest RA, a nie AC, tutaj mają być stabilne rzeczy, choć
niekoniecznie nowe. Budowanie AC właśnie rusza, sądząc po ruchu w cvs-ie,
na dosyć mocnych obrotach. Tam będziesz miał nowości.
Po czwarte - jeżeli coś ci nie działa tak jak powinno i uważasz, że są
błędy - http://bugs.pld-linux.org/ czeka na ciebie :) Jeżeli będzie
sensowne zgłoszenie - mogę wrzucić nowszą wersję, czemu nie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...