DC2 i poldek

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 26 Sie 2003, 16:12:14 CEST

On Mon, 25 Aug 2003, Krystian Tomczyk wrote:
> Muszę przyznać, że takiej odpowiedzi się od ciebie spodziewałem ;)

Cieszę się.

> ale nie zauważyłem innej listy na interesujący mnie temat, a ludzie
> zajmujący sie DC też tą listę czytają.

Filateliści też czytają :P

To jest typowe tłumaczenie spamerów (trochę takich spraw już
rozwiązywałem).

> Poza tym rozwązywanie problemów z DC przydaje się też przy oficjalnej
> linii PLD.

I tu dochodzimy do sedna - nie przydaje się, bo nie ma czegoś takiego jak
rozwiązywanie problemów przy DC... po prostu. Kilka osób zrobiło sobie
kompilaty, wystawiło i tyle.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...