Nestowe pytanie ?? - + DC2 i poldek

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 26 Sie 2003, 21:33:19 CEST

Użytkownik peem napisał:

>Pomóżcie, bo lekko się zagubiłem :-)
>myślę o zainstalowaniu sobie systemu z nesta, tyle, że w /nest/[...]i686/ nie
>ma pakietów. Skąd to zainstalować ?? Bo jak widzę, to jedynie w nest-test coś
>jest, ale to jeszcze jak na mnie bardzo testowe, więc chciałem coś
>stabilniejszego lekko :) A tu pustki .. Czyżbym jedynie DC dysponowało jako
>takim zestawem pakietów ???  To brzydko wygląda wobec ogólnej niechęci do DC
>- gdzie mają iśc ludzie ??

Nie wytrzymam.
Raz dostałem po łapach przy okazji kłoczkowej rewolucji, ale czytam i
czytam i przykro mi się robi.

Nest jest testowy z założenia. Jako stable będzie AC.
A DC mi nie wygląda na lepsze - ostatnio się z tym użerałem dwa dni i
zostawiłem nie do końca wygładzone.
I przestawić Ra na nie też nie łatwiej (nawet ręczne rozpakowywanie
pakietów przeszedłem, bo instrukcje nie przewidziały wszystkich zależności).
Mój nest  _działa_znacznie_stabilniej_i_przewidywalniej_.
Część pakietów działa mi znacznie lepiej niż w Ra.
A przy tym jest z czego wybierać - tak ze 3x więcej paczek niż w DC
(sorry, że na kilogramy liczę, ale może to będzie wyraźniej).
Sam jak napisałem się na DC lep dałem nabrać.
Osobiście, to już nie pamiętam - było kiedyś coś w /nest/[...]i686/
zawsze ściągałem z */test.
Na serwer nie polecam, ale na stacji nest działa doskonale. Najwyżej
ktoś napisze, żeby się za niego nie brać, jeśli się nie potrafi.
Ale to już z innej bajki.

A gdzie iść?
Windows XP żeby działało przyzwoicie też musi być z głową
skonfigurowane, wszystkie BSD'y i MacOS'y też - wszędzie mniej lub
więcej trzeba popracować.
Jeśli ktoś chce mniej - za pięć dych (na rzecz serweów PLD) stawiam
nesta. Nesta z dodatkami (np. z raidem5) może ktoś bardziej doświadczony
(za odpowiednio większą sumę).
peem - to nie do ciebie osobiście

--
Wiesław Kierbedź