FAQ update request (by³o: Re: PLD i sprawa DC)

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 26 Sie 2003, 19:25:14 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 08/26/2003 03:21 PM:
> Nie rozumiesz.
> Je¿eli chcesz byæ rozjemc± i/lub uczestnikiem flame-ów to musisz znaæ
> realia. Na ka¿dej li¶cie dyskusyjnej, mailowej tak jest przecie¿. Stali
> bywalcy list takiego nowicjusza po prostu zjedz±...

Dobra teraz juz rozumiem. Jeszcze tylko jedno: czemu w takim razie taka
dyskusja toczy sie na pld-users (to tutaj skakaliscie sobie do gardel o
to cale DC) a nie pld-devel. Nie mozna po prostu na kazde pytanie o DC
na tej liscie udzielac odpowiedzi: "DC nie jest czescia PLD. Prosimy o
niezadawanie pytan na jej temat na tej liscie"?

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszcz± wolny wybór"
Douglas Coupland "Pokolenie X"

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl