Nestowe pytanie ??

peem greenpoint_1 w poczta.onet.pl
Wto, 26 Sie 2003, 23:56:58 CEST

Dnia wto 26. sierpnia 2003 23:47, Bartosz Taudul napisał:
> Musisz absolutnie sobie zdawać sprawę z tego co robisz. Bo może się
> okazać, że po zainstalowaniu nowego pakietu z nesta nagle system
> przestaje wstawać, albo nie można się zalogować przez ssh. A także
> wiedzieć co zrobić, by się z takiej sytuacji wydostać.

Dobra - człowiek się uczy na własnych błędach, więc ich popełnie od groma -
tyle, że jak się coś skopie, to zawsze mogę kopnąć maszynę z kapcia - stoi
pół metra od łóżka :)

> Zainstalować minimalny system z iso ra, zrobić upgrade rpma, glibca i
> wszystkich pakietów statycznych z --nodeps --force, a potem to już
> normalnie, instalujesz jak potrzebujesz.

Jakby co, to bedę pamiętał, ale narazie odpaliłem rescueCD, podmontowałem
partycję i instaluje sobie poldkiem z --root-/dest/ :-) Zobaczymy co z tego
będzie.

--
peem
Wymówka POPR'a #122:

przypadkowo uruchomione systemy halonowe zabiły operatorów