Odpowiedz na cinka.

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 27 Sie 2003, 12:25:55 CEST

Dnia 2003-08-26 23:47, Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:

> SOD#1 :PPPP
Ze co?:-D

> ????
> *Tylko* to co jest na ftp-ie ftp.pld-linux.org jest oficjalne. Nic
> więcej...

To ja mam taka propzycje. Przy zapisywaniu sie na liste kazdy dostaje
mejla w ktorym sa opisane zasady. I tlustymi literami: "Jezeli
zbudwoales jakies pakiety i zamierzasz je udostepnic MUSISZ zaznaczyc,
ze nie sa one oficjalnymi wydaniami PLD"

> Tylko jedna (dla RA). Dla nest-a też chyba coś jest na ftp-ie. AC jeszcze
> nie ma... Nie ma nic więcej... Nie rozumiem dylematu.
> Jeżeli mówisz o tym co różne osoby ogłaszały (w tym i ja kiedyś) o
> KDE3-Packach... to ich prywatna sprawa. W żaden sposób to nie sa oficjalne
> rzeczy.

Hmmm... to moze stad wyniknal balagan, ale w
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/updates/general/i686 widze tylko KDE
3.0.4. Czy to nie jest wlasciwy katalog (znowu balagan sie klania)?

> Bzdura.
> Są i to więcej niż w RA być powinno. Tak, robię to świadomie, póki AC nie
> jest używalne...

Patrz wyzej. I nie ma Mozilli 1.4:-D

> Wiem o tym doskonale, dlatego tak chętnie KDE3.1 wrzuciłem do RA (WinXP
> nie cierpię....).

Oj ja tez, ja tez. Tym bardziej, ze ostatnio siedzialem u ojca w pracy 3
dni i podnosilem system, usuwalem wirusy, wywlalalem szpiegi...bosze, to
jest straszne. W PLD mam backup'y robione jednym skryptem (tar rzadzi) i
w 30 minut stawiam caly system:-D

> Przecież jest w RA 1.2.1 w update. Cały czas odnoszę wrażenie, że w poldku
> masz nie odkomentowane updates.....

Nie uzywam poldka, bo nie mam wlasciwie netu (raz dziennie jeden/dwa
impulsy mi wolno zuzyc:-(). 1.2 to ciagle nie 1.4

> A, że 1.4 jest lepsze... jasne. Myślę, że w updates się pojawi...
Bede czekal

> RA ma być stabilne. To jest pryncypium. nie da się tego zrobić goniąc za
> numerkami.

Czy to jest takie trudne trzymac update osobno security i osobno general
tak zeby sie nie gryzly? Przeciez sa pakiety, ktore uzywa tylko jedna z
grup userow. Nikt na desktopie nie uzywa (wiem, sa jacys szalency co
uzywaja:-D) Apache'a, squid i innych takich, a z drugiej strony dobry
admin chyba nie wrzuci na swoj serwer MPlayer'a i KDE, bo po co mu,
tylko zmniejsza bezpieczenstwo systemu. Czy sie myle?

> Tak - mmazur deklaruje, że AC będzie goniło podobnie jak dawne RA sprzed
> mrożenia.

Czyli "wszystko bedzie dobrze":-D.

> Sorry, TEAM jest bardzo mały i z konieczności dostajesz takie
> odpowiedzi...

Ale przyznasz, ze odpowiedz "przykro nam, nie mozemy tego teraz zrobic,
bo pracujemy nad wazniejszymi rzeczami/nie mamy czasu" wyglada inaczej
niz "sam sobie zrob". I user od razu ma inny nastroj i nie zlorzeczy
developerom:-D.

> Jeżeli ktoś jest czymś zainteresowany - zrobi to. Jeżeli nie, to niestety
> sam się musisz tym zająć. Albo komuś zapłacić. Taki to jest urok już Open
> Source. To wcale nie znaczy No Charge Source. Welcome to the real world ;)

I tak wole ten real world niz "microsoft world";-)

> Ale całe RA było na 2.2 robione. Na serwery to świetna sprawa (przy
> niektórych routerach już się nie sprawdza. Inna sprawa, że 2.4 mi
> osobiście nie pasuje. Jakbym miał wybierać to między 2.2 a 2.6 :) Ale to
> moje prywatne zboczenie :)

Na serwery pewnie tak, ale ja pisze z punktu widzenia "Desktopow"

> W domu używam 2.5/2.6 i naprawdę nie narzekam. Na RA.

To moze udostepnisz paczki z 2.6:-D. A ja myslalem, ze 2.5 to unstable:-).

> Między 2.4 i 2.6. IMHO domyślnym powinno być 2.6, ale... patrz wyżej :)

Super.

> AFAIK to na 2.4 też nie musisz (dystrybucyjnym).

Ale ponoc na kernelach 2.4 to bardzo kiepsko dziala.

> Zrób żeby napisali ;)

Wszyscy zrobmy. "Kupa mosci panowie. Kupy nikt nie ruszy/zlekcewazy".
Moze jakas zorgranizowana akcja?:-D

BC