FAQ update request (było: Re: PLD i sprawa DC)

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 27 Sie 2003, 12:29:21 CEST

Dnia 2003-08-27 01:47, Użytkownik Dariusz Wlodarczyk napisał:

> Dnia 26 sierpnia 2003 o godzinie 19:25:14 z adresu boski_cinek w o2.pl,
> dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

> Cinek a kto sobie skakał do gardeł. Ja ze swej strony chciałem
> wyjaśnić mój punkt widzenia i poglądy na tą sprawę, a także poznać
> punkt widzenia innych i tak też się stało. Ale żeby zaraz nazywać to
> skakaniem do gardeł ?

Hmmm.... sledzac ta "dyskusje" widzialem duzo pyskowki, ale dobra, niech
wam bedzie. Tylko moze nie "dyskutujcie" tak na pld-users, bo to budzi
niepokoj wsrod userow, szczegolnie po jeszcze swiezej sprawie Kloczka.
BC