Re: FAQ update request (było: Re: PLD i sprawa DC)

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Śro, 27 Sie 2003, 12:57:03 CEST

Dnia 27 sierpnia 2003 o godzinie 12:29:21 z adresu boski_cinek w o2.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

BC> Hmmm.... sledzac ta "dyskusje" widzialem duzo pyskowki, ale dobra, niech
BC> wam bedzie. Tylko moze nie "dyskutujcie" tak na pld-users, bo to budzi
BC> niepokoj wsrod userow, szczegolnie po jeszcze swiezej sprawie Kloczka.
BC> BC

Cinek jam jest także tylko user :) Żaden ze mnie developer :)

--
Pozdrowienia,
milley

;) Pan Jan po stracie majątku zabrał się do żony.