Odpowiedz na cinka.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 27 Sie 2003, 17:13:01 CEST

On Wed, 27 Aug 2003, Boski Cinek wrote:
> Ze co?:-D

Standardowa Odpowiedź DEvelopera #1: Zrób sam :P

> To ja mam taka propzycje. Przy zapisywaniu sie na liste kazdy dostaje
> mejla w ktorym sa opisane zasady. I tlustymi literami: "Jezeli
> zbudwoales jakies pakiety i zamierzasz je udostepnic MUSISZ zaznaczyc,
> ze nie sa one oficjalnymi wydaniami PLD"

Gadaj na ten temat z malekithem i ser-em.
Pomysł jak nabardziej dobry - informacja powitalna powinna zawierać te
informacje. Podejmiesz się przygotować to i pomęczyć malekitha/ser-a?

> Hmmm... to moze stad wyniknal balagan, ale w
> ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/updates/general/i686 widze tylko KDE
> 3.0.4. Czy to nie jest wlasciwy katalog (znowu balagan sie klania)?

kde jest w updates/security.

A bałaganu nie ma. Są 3 katalogi:
dists/ra/PLD - główne drzewko
updates/security - poprawki security
updates/general - poprawki... brawo, ogólne :)

Gdzie tu jest miejsce na bałagan? Oczywiście, jeżeli w security pojawi się
nowsza wersja - z general jej nie usuwam, bo i po co. i tak upgrade
przejdzie poprawnie. I na odwrót.

> Patrz wyzej. I nie ma Mozilli 1.4:-D

Ale jest 1.2.1 :P

> Nie uzywam poldka, bo nie mam wlasciwie netu (raz dziennie jeden/dwa
> impulsy mi wolno zuzyc:-().

Zawsze można z dyskiem się wybrać :)

> 1.2 to ciagle nie 1.4

Ale też i nie 1.0 :P

> Bede czekal

Nie czekaj tylko pomóż zrobić :))))

> Czy to jest takie trudne trzymac update osobno security i osobno general
> tak zeby sie nie gryzly?

One nie mają się gryźć, ale uzupełniać... Jak sama nazwa wskazuje.

> Przeciez sa pakiety, ktore uzywa tylko jedna z grup userow.

Jesteś w stanie wydzielić te grupy? Bo ja nie.

> Nikt na desktopie nie uzywa (wiem, sa jacys szalency co uzywaja:-D)

np. ja...

> Apache'a,

mam

> squid

miałem.

> i innych takich, a z drugiej strony dobry admin chyba nie wrzuci na swoj
> serwer MPlayer'a i KDE, bo po co mu, tylko zmniejsza bezpieczenstwo
> systemu. Czy sie myle?

Mylisz się. server to _także_ XServer. Poza tym servery mają często też
podwójną rolę - także stacji roboczej admina. Bywa. Albo maszyny testowej.

> Ale przyznasz, ze odpowiedz

> "przykro nam, nie mozemy tego teraz zrobic, bo pracujemy nad
> wazniejszymi rzeczami/nie mamy czasu"
> "sam sobie zrob".

Teraz porównaj długość :PPP

Poza tym - nie bez powodu tak się pisze, żeby było krócej...

Jest :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...