Mplayer i dvd

grzes grzespt w pf.pl
Czw, 28 Sie 2003, 12:27:46 CEST

Dnia czwartek 28 sierpień 2003 12:33, Wieslaw Kierbedz napisał:

> Pewnie jak wiekszosc programow najpierw przechodzi przez
> autoconf/automake. A te z Ra moga byc za stare, albo w configure.in
> juz jest blad i Makefile ten blad powiela.
> Sproboj wykrecic mplayera bez libdvcss - ma w swoich zrodlach wlasny
> mpdvdkit.
> Albo, jesli rpm nie jest ci koniecznie potrzebny - odinstaluj
> libdvcss i przekompiluj po prostu zrodla.

Wyrzuciłem libdvd* skompilowałem mplayera i dalej tak samo.
Walczę z kompilacją libdvdcss ale ten z cvs-u nijak nie chce się u mnię
skompilować - ręczna próba skompilowania tego co builder ściągnął daje
ten sam efekt.
Czy uda się u mnię zrobić autoconf/automake w czystym Ra?
Tak czy inaczej próbuję...
Na początek nowszy gettext-devel...

--
Grzegorz Pietrzak - g r z e s p t at p f dot p l
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy